پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215267
آقاي گل را در جمع قرمزها نگه داريد!
تاریخ انتشار : 1395/03/29 08:50:31
نمایش : 1097
تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس از مسؤولان و حامي مالي اين باشگاه مي‌خواهند آقاي گل فصل اخيرشان را حفظ کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درخشش مهدي طارمي در فصل اخير ليگ برتر با زدن 16 گل و دادن سه پاس گل و همچنين تداوم اين روند در تيم ملي موجب شد زمزمه جدايي‌اش از جمع شاگردان برانکو ايوانکوويچ و رفتن به يک تيم اروپايي از هفته‌هاي پاياني آغاز شود و پس از مسابقات قوت بگيرد.

 

طارمي بارها از علاقه‌اش براي رفتن به تيمي اروپايي عنوان کرده و هنوز هم اين پروژه را با بررسي پيشنهاداتش بررسي مي‌کند که در اين شرايط باشگاه پرسپوليس نيز بيکار نمانده و در نقل و انتقالات براي جذب کاوه رضايي اقدام کرده ولي تلاش آنها نتيجه‌اي در بر نداشته است.

 

باشگاه پرسپوليس در هفته گذشته به شدت پروژه عقد قرارداد با مهاجم 24 ساله ذوب‌آهن را دنبال مي‌کرد و حتي دو شب مديران اين باشگاه در دفترشان حضور داشتند تا توافق اوليه با او را نهايي کنند و از طرف ديگر جانشين طارمي را جذب کرده باشند ولي مسائل مالي و مباحثي که در بندهاي قرارداد رضايي وجود داشت موجب شد تا آنها براي گرفتن او با ترديد مواجه شوند.

 

اکنون که رضايي، پرسپوليسي‌ها را بيش از يک هفته منتظر گذاشته تماشاگران اين تيم ديگر براي حضور مهاجم ذوب‌آهن تمايلي ندارند و اين مسئله را در شبکه‌هاي اجتماعي اعلام کردند.

 

پرسپوليسي‌ها همزمان با مطرح کردن اين موضوع به شدت پشت مهدي طارمي آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر درآمدند و در صفحه اجتماعي اين بازيکن و همچنين مديران و حاميان پرسپوليس تقاضا کردند به جاي دنبال کردن حضور رضايي، براي تمديد قرارداد با طارمي که در فصل اخير 10 گل بيشتر از مهاجم 6 گله ذوب‌آهن زده و از طرف ديگر با جو تيمي سرخ پوشان آشنا است اقدام کنند.

 

آنها همچنين به مقايسه توانايي طارمي و رضايي مي‌پردازند و معتقد هستند طارمي به غير از چند هفته، يک مهاجم تمام عيار براي آنها بوده و از طرف ديگر رابطه صميمانه‌اي با بازيکنان پرسپوليس ايجاد کرده است اما حضور رضايي و هماهنگي او با تيم زمان‌بر است.

 

تماشاگران پرسپوليس در گام اول دست به دامان حسين هدايتي که تاکنون از آنها حمايت کرده، شده‌اند و از او که چندي پيش گفته بود يک مهاجم طراز اول جايگزين طارمي مي‌کند خواسته‌اند به جاي جذب هر گزينه ديگري به دنبال حفظ آقاي گل فصل اخير باشد و اجازه رفتن او به تيم‌هاي خارجي را ندهد.

 

در پي درخواست مکرر هواداران پرسپوليس از هدايتي، او چند روز قبل با وکيل مهدي طارمي تماس گرفت که در آن مقطع اعلام شد نظر اين مهاجم روي رفتن به تيمي خارجي است که ظاهرا هنوز هم روي آن تاکيد دارد ولي با اين حال بايد منتظر ماند و ديد آيا تغييري در نظر طارمي ايجاد مي‌شود يا خير.

 

بعد از آن تماس، هدايتي اين قضيه را دنبال نکرده چراکه همواره نشان داده است در بحث جذب بازيکن ورود نمي‌کند و اگر باشگاه پرسپوليس نظري روي حفظ طارمي داشته باشد بودجه لازم را تامين خواهد کرد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html